برگزاری کنسرت بزرگ موسیقی بختیاری، توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی در راستای اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی در استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان در دو شب متوالی برای اولین بار اقدام به برگزاری کنسرت بزرگ عمومی در فضای باز توسط گروه آرنگ بختیاری با صدای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی در راستای اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی در استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان در دو شب متوالی برای اولین بار اقدام به برگزاری کنسرت بزرگ عمومی در فضای باز توسط گروه آرنگ بختیاری با صدای علی تاجمیری واقع در پارک ۱۱ هکتاری ورودی شهر نمود.

در این روز عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان، حسن کاظمی نیا رئیس شورای اسلامی شهر، سهراب یوسفی شیخ رباط و رضا کریمی از اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولین ادارات و ارگانهای دولتی مسجدسلیمان حضور داشتند.

شایان ذکر است کنسرت گروه آرنگ بختیاری طی روزهای گذشته با استقبال خوب شهروندان مسجدسلیمان و گردشگران نوروزی روبرو گردیده، و جمعیتی بالغ بر ۱۰٫۰۰۰ نفر در شامگاه ‌گذشته در این مکان حضور پیدا کرده و از این برنامه دیدن به عمل آوردند، که در مجموع کلیه جشن ها و نظر سنجی عمومی از شهروندان کاملا بی نظیر در سطح شهر قلمداد می گردد.

اجرای این کنسرت بر عهده گودرز ظاهری عبده وند بود و هنرمندانی از شهرستانهای دیگر در این روز حضور داشتند.

این گروه به سرپرستی و خوانندگی علی تاجمیری با هنرنمایی دیگر اعضاء گروه از جمله: مسلم شریفی، موسی کاید خورده، داوود فاتحی، بهروز روح پرور، مصطفی طاهری، آرش سردستانی، بهزاد توحیدی و وحید جواد مکویی در طول آیتم به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان نیز عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن حضور بر روی صحنه از همه هنرمندان گروه آرنگ بختیاری با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

متن لوح به شرح ذیل می باشد:

هنر موسیقی، در زمره ی ملموس ترین و ارزشمندترین عطایای الهی است که بایستی به حرمت قداست برگرفته از همان مبدا متعالی، در اذهان و رفتار مخاطبان خود تاثیری مانا و تحول برانگیز بگذارد. شکی نیست اعتلاء این هنر فاخر مرهون کوشش و همت هنرمندانی بی ادعا چون جنابعالی است که در راستای رونق و پویایی این هنر سهمی شایسته ایفاء می کنند.

موجب خرسندی است بابت پاسداشت تلاش های ارزشمند شما در عرصه ترویج، و پاسداشت موسیقی اصیل بختیاری، در عرصه هنر و فرهنگ تقدیر و تشکر نمایم.

با آرزوی سعادت و سلامتی، امید است در پرتو الطاف خالق زیبایی ها در این عرصه حضوری مستمر و پایدار داشته باشید.

عبداله قاسمی صالح بابری
شهردار مسجدسلیمان