برگزاری کلاس مهارت های زندگی توسط شهرداری مسجدسلیمان و گروه اجتماع محور پارسوماش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه ترویج و فرهنگ سازی در سطح مدارس و اماکن آموزشی، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با همکاری گروه اجتماع محور پارسوماش بهزیستی اقدام به برگزاری کلاس مهارتهای زندگی (خودآگاهی) در سطح مقاطع مختلف از جمله در دبستان شهید رخش کارونسرای کلگه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه ترویج و فرهنگ سازی در سطح مدارس و اماکن آموزشی، روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با همکاری گروه اجتماع محور پارسوماش بهزیستی اقدام به برگزاری کلاس مهارتهای زندگی (خودآگاهی) در سطح مقاطع مختلف از جمله در دبستان شهید رخش کارونسرای کلگه نمود.
در همین رابطه طی گفتگویی با احمدرضا قنبری مربی این کلاسها و مسئول گروه اجتماع محور پارسوماش، وی اظهار داشت: زندگی کردن یک مهارت است و بدین معنی که اگر بخواهیم زندگی شاداب تر، موثرتر و اجتماعی داشته باشیم باید مهارت هایی را فرا بگیریم، برای بهتر زیستن باید این روند تا آگاهی کامل ادامه داشته باشد.

مسئول گروه اجتماع محور پارسوماش اضافه کرد: مهارت خودآگاهی اولین و زیر بنائی ترین مهارت از سری ده گانه مهارت های زندگی می باشد. این روند اساسی نقش مهمی در سلامت و بهداشت روان ما خواهد داشت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های به عمل آمده با کارشناسان مربوطه و انتقال این تجربیات به دانش آموزان گامهای اساسی و مهمی در فرهنگ عمومی جامعه و هم چنین در موفقیتهای شغلی، تحصیلی و اجتماعی این عزیزان داشته باشیم.