برگزاری جشن عید غدیر خم توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در راستای بزرگداشت مناسبتهای ملی و مذهبی و به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، شب گذشته با برنامه ریزی مناسب در این زمینه جشن بزرگی با حضور پرشور شهروندان مسجدسلیمان در پارک ۱۱ هکتاری روبروی پایانه ولیعصر (عج) برگزار گردید. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در راستای بزرگداشت مناسبتهای ملی و مذهبی و به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، شب گذشته با برنامه ریزی مناسب در این زمینه جشن بزرگی با حضور پرشور شهروندان مسجدسلیمان در پارک ۱۱ هکتاری روبروی پایانه ولیعصر (عج) برگزار گردید.

در این روز علی هزارسی سرپرست شهرداری، فرضعلی علیجانی رئیس شورای شهر، وحید زمانی زاده عضو شورا، فرید موسوی سرپرست اداره ارشاد، مسئولین مختلف واحدها و پرسنل شهرداری و ارگانهای دولتی حضور داشتند.

این برنامه به صورت مشترک با مجری گری علی قنبری و گودرز ظاهری اجرا میگردید، و خوانندگانی همچون علی تاجمیری، رضا سلیمانی، ایمان عبدالله خانی، داوود گودرزی، افشین صید علیوند، امید تقی پور، در بخش مولودی خوانی عباس وحدت و طنز پردازی احمد بابادی بر روی صحنه رفت که با وجود گرمای طاقت فرسا مورد استقبال همه جانبه شهروندان قرار گرفت.

در شروع این برنامه علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن حضور بر روی سن در ابتدا ضمن خوش آمدگویی و تبریک عید غدیر خم به همه شهروندان حاضر در این جشن گفت: این افتخار ماست که غدیر به این زیبایی داریم، غدیری که با آیه تطهیر و مطهری از سوی خداوند متعال و از طریق جبرئیل به حضرت محمد (ص) نازل شد و حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین و امام و هدایتگر مسلمانان برگزید.

وی اضافه کرد: مفتخرم به اینکه اعضای محترم شایسته شورای شهر و وکلای لایق جوان و شما همشهریانم به بنده افتخار دادند که به عنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان افتخار خدمتگذاری داشته باشم.

علی هزارسی با ابراز امیدواری بیان کرد: برنامه های بسیار خوبی در پیش داریم، و باید به آینده امیدوار بود که واقعا خبرهای خوبی در راه است، همدلی، انسجام و عزم بی سابقه ای در مسجدسلیمان به وجود آمده، در بین مسئولین شهری و حتی استان، از استاندار بزرگوار تا نماینده، فرماندار، امام جمعه محترم،مدیر عامل شرکت نفت، ریاست دستگاهها و ادارات مختلف و اطلاعات و امنیتی، اعضای محترم شورای اسلامی شهر همه همدل، یک صدا و منسجم به دنبال این هستند که مسجدسلیمان را از این چهره در بیاورند و انشالله توسعه همه جانبه ای در این شهر رخ بدهد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: به شما امید و مژده خواهم داد که در آینده طرحها و پروژه های عمرانی بزرگی در این شهر در دست اقدام است و همه دستگاهها و مدیران مصمم اند به کمک شهرداری و اعضای شورای شهر و توسعه همه جانبه به وقوع بپیوندد.

این مقام مسئول در ادامه با تشریح برخی پروژه های عمرانی اذعان داشت: سه پروژه عمرانی در شهر با پیگیری و حمایت نماینده محترم شهرستان از طریق سازمان برنامه و بودجه قول مساعد تامین اعتبار داده اند، که این روند خوشایند عمرانی میتواند شهر را الخصوص مرکز شهر را از این بن بست و گره ترافیکی نجات دهد.

وی عنوان کرد: طرح‌های بسیار زیادی را تا الان با تصویب و اتفاق آراء اعضای شورای شهر در دست اقدام، طراحی و برنامه ریزی خواهیم داشت، و انشاالله به زودی و بعد از موافقت اصولی به اطلاع همه همشهریان عزیز خواهند رسید.

وی تصریح کرد: طرحها و پروژه های که عام النفعه و خواست شما می باشند و نیاز مناطق و محلات شهر خواهند بود، همچون مناطق کمتر توسعه یافته و این نوید امید بخش به همه شما همشهریان است.

این مقام مسئول با ارائه برنامه های دوران سرپرستی ادامه داد: خلاصه ای از اعم برنامه هایی که در دوران سرپرستی و آینده مد نظر دارم و انشاالله در مرحله اجرا در خواهد آمد، ابتدا اینکه در کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرداری کمی ایراد فنی به وجود آمده بود که خوشبختانه و با حمایت اعضای شورا مشکل رفع شده و به زودی روکش آسفالت گرم خیابانها، معابر و محلات را از سر گرفته و آغاز خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تعریض سه خیابان را در شهر مد نظر داریم که به امید خدا در دست اجرا و طرح مطالعاتی بوده، که به صورت ویژه به زودی عملیاتی خواهند شد، تجهیز پارکها و بوستانها با خرید وسایل جدید مورد نیاز جهت استفاده بهینه شهروندان از اماکن عمومی و تفریحی طی روزهای آینده و در دوران سرپرستی تکمیل و انجام خواهند شد، و مسیر و بستر در حال آماده‌سازی جهت ورود شهردار منتخب در روزهای آینده خواهد بود.