بازدید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، جهت اجرای چند پروژه شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، با آغاز بکار شهام سلیمانی به عنوان سکاندار شهرداری مسجدسلیمان، وی به همراه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت های عمرانی و فنی، شهرسازی، از چندین پروژه عمرانی عام المنفه سطح شهر بازدید میدانی به عمل آوردند. در اینروز شهردار مسجدسلیمان ضمن گفتگو با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، با آغاز بکار شهام سلیمانی به عنوان سکاندار شهرداری مسجدسلیمان، وی به همراه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت های عمرانی و فنی، شهرسازی، از چندین پروژه عمرانی عام المنفه سطح شهر بازدید میدانی به عمل آوردند.

در اینروز شهردار مسجدسلیمان ضمن گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه تخریب و بازسازی اولیه پل ارتباطی خیابان اصلی شهید داریوش محمدی از جمله کارهایی است، که در سال های گذشته آغاز گردیده بود، ولی با کسری اعتبار لازم مواجه شد و به حال خود باقی مانده بود ، و در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه می باشد، و پس از مشخص شدن پیمانکار این روند عمرانی آغاز خواهد شد.

وی اذعان داشت: اصلاح ورودی منطقه نمره ۲، در مرحله نقشه برداری و برآورد اولیه است، و به محض تامین اعتبار انشاالله اجرایی می گردد.

سلیمانی اظهار داشت: پروژه مسیر سالور چهاراه بهداری، دیوار شبکه بهداشت که در عرض مسیر اصلی خیابان بوده، در حال نقشه برداری فنی و مکاتبه با سازمان برق جهت جابجایی تیرک های برق می باشیم، ، و به محض تامین اعتبار اجرایی خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: اصلاح معابر شهری در حال حاضر در سه نقطه روبروی بانک ملی مرکزی، ساختمان هلال احمر و بانک صادرات تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد، این پروژه به منظور کاهش ترافیک در خیابانهای اصلی میدان جانباز تاثیر بسزایی خواهد داشت.