بازدید مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از منطقه در معرض رانش شیخ مندنی مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزرستان به همراه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، دادستان این شهرستان و هیهاوند مدیر آبفا مسجدسلیمان و جمعی از مسئولان شهری از منطقه در معرض رانش شیخ مندنی مسجد سلیمان بازدید کرد. این منطقه بر اثر جوشش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزرستان به همراه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، دادستان این شهرستان و هیهاوند مدیر آبفا مسجدسلیمان و جمعی از مسئولان شهری از منطقه در معرض رانش شیخ مندنی مسجد سلیمان بازدید کرد.

این منطقه بر اثر جوشش آب از زیر زمین که هنوز علت و دلیل قطعی آن مشخص نیست رانش پیدا کرده و منازل منطقه ترک هایی عمیق برداشته اند.

به دستور مدیر کل مدیریت بحران بنا شد طی ۲۴ ساعت آینده با همکاری فرمانداری، شهرداری، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره آبفای شهری علت اصلی این مشکل بررسی و مشخص گردد.

بنا به گزارش خبرنگار ما در این بازدید اهالی منطقه شیخ مندنی مسجدسلیمان خواستار جلسه با فرماندار و مسئولین این شهرستان در خصوص مشکلات و مسائل این منطقه را داشتند که علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان از تشکیل جلسه و پیگیری مشکلات این منطقه در اینده نزدیک را خبر داد.