ایستگاه صلواتی هفته وحدت در شهرداری مسجدسلیمان برپا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت آغاز هفته وحدت ۹ ربیع اول و آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) ایستگاه صلواتی به همین مناسبت در درب ورودی شهرداری مسجدسلیمان برپا شد. رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت، در همین زمینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به مناسبت آغاز هفته وحدت ۹ ربیع اول و آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) ایستگاه صلواتی به همین مناسبت در درب ورودی شهرداری مسجدسلیمان برپا شد.

رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت، در همین زمینه طی گفتگویی اظهار داشت: برگزاری و زنده نگه داشتن مناسبت های مذهبی جزء وظایف ذاتی روابط عمومی هاست، و طی روزهای گذشته روابط عمومی شهرداری با تمام توان و برنامه ریزی در حال برگزاری این روندهای فرهنگی خواهد بود.

ورناصری گفت: ایستگاه مذکور از صبح روز شنبه بیستم آذرماه برپاگردیده، و تا بیست و دوم  همین ماه در حال پذیرایی از ارباب رجوع هایی می باشد که جهت کارهای اداری به این اداره مراجعه می نمایند.

وی در پایان از برگزاری جشن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام ششم شیعیان، امام جعفر صادق (ع) خبر داد و اضافه کرد: این جشن بزرگ با برنامه زمانبندی انجام شده به جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان همچون جشن های گذشته، با دعوت از هنرمندان و چهره های کشوری و تلوزیونی در روز جمعه، ساعت ۱۷ بعدازظهر، مورخ ۹۵/۰۹/۲۶ در پارک گل نرگس واقع در پنج بنگله برگزار خواهد شد.


img_5579


img_5584


img_5657


img_5660