انتصاباتی دیگر در شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از واحد روابط عمومی؛ چند انتصاب جدید دیگر از سوی شهردار مسجدسلیمان و با حضور سرپرست اداری مالی انجام گردید. در همین رابطه تغییراتی بدین شرح صورت پذیرفت: آقایان یونس احمدپوریا به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی منصوب گردیدند، که پیشتر مسئول واحد عمران و  […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از واحد روابط عمومی؛ چند انتصاب جدید دیگر از سوی شهردار مسجدسلیمان و با حضور سرپرست اداری مالی انجام گردید. در همین رابطه تغییراتی بدین شرح صورت پذیرفت:
آقایان یونس احمدپوریا به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی منصوب گردیدند، که پیشتر مسئول واحد عمران و  معاون فنی و عمرانی بودند. ایمان ورناصری به عنوان سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات منصوب شدند. وی قبل از این سرپرست واحد اجرائیات شهری بودند. احمد زمانپور به عنوان سرپرست واحد فضای سبز و پارکها منصوب شدند. وی پیشتر مسئول دفتر فنی  شهرداری مسجدسلیمان بودند. رضا نجفیان که قبل از این مسئول واحد  فضای سبز و پارکها بودند به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منصوب و مشغول به کار گردیدند.

در همین خصوص عبداله قاسمی صالح بابری طی گفتگویی کوتاه ضمن قدردانی از همکاری و زحمات این افراد در سمت های قبلی افزود: امیدوارم با اتکا به خداوند متعال این عزیزان وظایف و امور محوله را با کمال جدیت و شایستگی در سمت جدیدشان به عمل آورند.