آغاز عملیات اجرایی زیرسازی ، ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت روبروی ساختمان مرکزی نفت توسط شهرداری مسجدسلیمان / پروژه ای که ترمیم نوار حفاری، زیرسازی و آسفالت آن جزو تعهدات آبفا بود  

    شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی ، ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت طرح شبکه فاضلاب مسجدسلیمان روبروی ساختمان مرکزی نفت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق به تشریح روند اجرای این پروژه پرداخت و […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی ، ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت طرح شبکه فاضلاب مسجدسلیمان روبروی ساختمان مرکزی نفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق به تشریح روند اجرای این پروژه پرداخت و عنوان داشت : مجوز اجرای طرح شبکه فاضلاب مسجدسلیمان علی رغم مخالفت صریح شهرداری ، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، با دستور مستقیم استانداری صادر و اجرا شد.

وی ادامه داد : یکی از تعهدات مهم مجری این طرح و پیمانکار آن ، اجرای کار به صورت بخش به بخش بوده است که می بایست پس از اجرای آن به صورت کامل توسط پیمانکار روکش آسفالت اجرا میگردید ضمن اینکه طبق توافقات صورت گرفته مقرر گردید پیمانکار جاده مالکریم را بعنوان جاده جایگزین ترمیم کند و کانال دفع آبهای سطحی پیج مین آفیس را به طور کامل اجرایی نماید اما هیچ کدام از این تعهدات در عمل تحقق نیافت و تنها کانال آبهای سطحی با هماهنگی شهرداری لوله گذاری شد.

شهردار مسجدسلیمان افزود : متاسفانه پس از گذشت چند ماه از اتمام زمان پروژه ، ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت این طرح اجرا نشد و طبق گفته پیمانکار ، اعتبار لازم از شرکت آب و فاضلاب خوزستان اختصاص داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مجموعه شهرداری بنابر وظیفه ذاتی خود در ارائه خدمات و جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل عبور و مرور علی رغم همه مشکلات و محدودیت منابع مالی، با تدوین برنامه و هماهنگی با شورای تامین و شرکت نفت، عملیات اجرایی زیرسازی، ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت این طرح را آغاز نمود و مقرر گردید این موضوع در کمیسیون ماده ۷۷ جزو مطالبات شهرداری از شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.

دکتر شعبانی در خاتمه گفت: با توجه به اینکه این شکاف دارای عرض و عمق زیادی میباشد نیازمند روکش کامل معبر است که پس از تکمیل نوار حفاری ، اقدام به روکش کامل آسفالت کل مسیر خواهیم کرد.