آغاز عملیات آهک پاشی و گندزدایی کانال هدایت آبهای سطحی شهر توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، دکتر نوید شعبانی شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: عملیات آهک پاشی و گندزدایی کانال های سطح شهر مسجدسلیمان در چند روز آینده در مرحله اجرا خواهد بود. شهردار مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: آهک پاشی کانال های هدایت آب سطحی و فاضلاب این شهر با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، دکتر نوید شعبانی شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: عملیات آهک پاشی و گندزدایی کانال های سطح شهر مسجدسلیمان در چند روز آینده در مرحله اجرا خواهد بود.

شهردار مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: آهک پاشی کانال های هدایت آب سطحی و فاضلاب این شهر با هدف گندزدایی و مبارزه با حشرات و جوندگان موذی (موش و سوسک) انجام می شود، و نیر با توجه به پیشگیری از ورود ویروس کرونا و‌ رعایت بهداشت اماکن عمومی، روند فوق تا مرحله رو به بهبودی در دستور کار واحد خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: همه ساله با توجه به افزایش دما در روزهای آینده و همچنین فرا رسیدن فصل گرما، جهت ترویج مسائل بهداشت، جلوگیری از شیوع انواع بیماری های میکروبی، عفونی و سلامت شهروندان، شهرداری نسبت به آهک پاشی جوی های سطح شهر اقدام می نماید.

وی خاطرنشان کرد: شهر مسجدسلیمان از سیستم جامع فاضلاب شهری محروم می باشد و باید جوی‌ها و کانال‌های فاضلاب های روباز در این شهر به صورت مستمر لایروبی و آهک‌پاشی شوند.

شعبانی در خاتمه گفت: عملیات لایروبی و شستشوی کانال هدایت آبهای سطحی به صورت مستمر و هفتگی در حال برنامه ریزی است.

.

.

.

.

.