آتش سوزی در محوطه کارخانه سنگ شکن شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان، در پی این حادثه خساراتی به اموال شهرداری وارد گردید. در همین رابطه محمد زراسوندی علی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: برابر تماس نگهبان وقت کارخانه […]

۴۲۶۱۲۶۴۸۸_۱۰۸۳۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان، در پی این حادثه خساراتی به اموال شهرداری وارد گردید.

۴۲۵۶۲۶۰۶۹_۴۵۲۲۵
در همین رابطه محمد زراسوندی علی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: برابر تماس نگهبان وقت کارخانه سنگ شکن در ساعت ۱۵:۴۵ روز چهارشنبه با مرکز فرماندهی عملیات ۱۲۵ این سازمان گزارش حادثه آتش سوزی اعلام شد که بلافاصله عوامل ایستگاه شماره ۳ مستقر در میدان فردوسی به محل اعزام که در همین خصوص با توجه به شدت گستردگی آتش سوزی درخواست کمک و پشتیبانی داشته که ایستگاه های عملیاتی شماره ۲ (دره اشکفت) و شماره یک (مرکزی) با تعدادی نیروهای استراحت اعزام گردیدند. زراسوندی علی پور افزود: با پیگیری ویژه جهت جلوگیری از سرایت حریق به کارخانه های سنگ شکن و آسفالت دو دستگاه خودرو عملیاتی و یکدستگاه تانکر آب از آتش نشانی شرکت نفت، یکدستگاه خودرو عملیاتی از پالایشگاه گاز، یکدستگاه خودرو عملیاتی از پتروشیمی تلبزان، یکدستگاه لودر از واحد عمران و دو دستگاه تانکر از آتش نشانی و واحد فضای سبز شهرداری و عوامل اورژانس بیمارستان صنعت نفت، پلیس ۱۱۰ و اتفاقات برق جهت پشتیبانی در محل حضور یافتند.

۴۲۵۳۱۹۳۷۷_۴۴۸۰۴

وی در خصوص زمان اطفاء حریف ادامه داد: عملیات مهار حریق تا ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به طول انجامید که عبدالله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان شخصا جهت هماهنگی و نظارت در محل حادثه حضور یافتند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی مسجدسلیمان اظهار داشت: بخشدار گلگیر به نمایندگی از فرماندار جهت پیگیری حضور یافته که با درایت و فرماندهی عملیات مهار آتش اجازه سرایت به کارخانه سنگ شکن و آسفالت را نداده ولی متاسفانه سه دستگاه خودرو اتوبوس نیمه فرسوده ناوگان اتوبوسرانی و تعدادی از ماشین آلات فرسوده شهرداری و آهن آلات و لاستیکهای فرسوده در این حادثه به طور صددرصد از بین رفته، شبکه برق یکی از خطوط اصلی منطقه تمبی و برق کارخانه آسیب دیده که علت حادثه و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است. این مقام مسول در خاتمه افزود: جا دارد از همکاری عوامل پشتیبانی کننده با توجه به شدت بالا رفتن دمای هوا و گستردگی حوادث در سطح شهر و شهرستان و هم چنین سایر اعضاء ستاد بحران که در چنین مواقعی همکاری بیشتری در جهت حفظ جان و مال مردم که دو وظیفه اصلی این سازمان است، بعمل آوردند تقدیر ویژه به عمل آورد.

۴۲۵۶۰۵۰۴۶_۴۴۹۷۳


۴۲۵۷۰۶۱۸۷_۴۵۴۲۳