آبنمای موزیکال میدان نمره یک، توسط شهرداری مسجدسلیمان به بهره برداری رسید

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان،با آغاز بکار شهردار جدید مسجدسلیمان، بروز ترین آبنمای موزیکال خوزستان به صورت تمام اتوماتیک توسط واحد تاسیسات شهرداری بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. بنابر همین گزارش شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این آبنما […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان،با آغاز بکار شهردار جدید مسجدسلیمان، بروز ترین آبنمای موزیکال خوزستان به صورت تمام اتوماتیک توسط واحد تاسیسات شهرداری بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بنابر همین گزارش شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این آبنما با تلاش چند روزه واحد تاسیسات شهرداری، در کوتاهترین زمان ممکن در میدان نمره یک به صورت فول کالر و تمام اتوماتیک با مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بازسازی و راه اندازی شد.

وی گفت: آبنمای موزیکال نمایش هماهنگ آب و موسیقی است، و در هنگام شب با نورپردازی این منطقه در مرکز اصلی گلوگاه اصلی شهر، فضای بسیار زیبایی را ایجاد نموده، و بروزترین آبنمای خوزستان محسوب میگردد.

وی ادامه داد: این آبنما دارای تعدادی فواره نازل، که پرتاب آب از فواره با موزیک و رقص نور هماهنگ بوده، و زیبایی و جذابیت خاصی به میدان نمره یک خواهد داد، و امیداوریم با این روند عمرانی نشاط و شادابی را در فضاهای عمومی به وجود آوریم، و در سال جدید بتوانیم شرایط زندگی را با استاندارهای بهتر و در حد بضاعت برای شهروندان فراهم کنیم.

شهردار مسجدسلیمان تاکید کرد: در کنار این پروژه ها باید به زیر ساخت ها و زیر بناها که باعث رشد و توسعه شهری مسجدسلیمان، در حوزه حمل و نقل، شهری می شود توجه ویژه گردد، و این گونه پروژه ها به مطرح شدن و ایجاد انبساط خاطر شهروندان کمک می کند، و امیدواریم با نگهداری از اموال عمومی شهری، این تقویت روحیه در میان مردم و جوانان ادامه یابد.

شهام سلیمانی در پایان تصریح کرد: فواره موزیکال با بهره گیری از تجهیزات مدرن، ایجاد حرکت هایی زیبای آب را امکان پذیر می کند، و نور به کار رفته در این پروژه امکان ایجاد طیف های نوری زیبا را فراهم می سازد.